Author Topic: Worst Melvins song  (Read 17893 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline meezer

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 14248
  • Gender: Male
  • Looking for vocalists
    • View Profile
    • Facebook page
Re: Worst Melvins song
« Reply #75 on: May 25, 2014, 06:05:56 PM »
what's the worst Melvins song?
Theresa Screams, Shit Storm, All At Once. Stuff like that. They're not real songs, so shit! I can't think of one, besides some covers that they've done.
"Get off of our stage. If you want on this stage, get in show business." -King Buzzo
"Yeah, we don't come in the 7-11 where you work and get up on the counter." -Mark D
https://soundcloud.com/meezerpocalypse/nathalie-b20-driving-force-paploviante-cyclone-open-collab-meezerpocalypse-haboob-remix

Offline Mount Ambulance

  • watches fox red eye
  • ******
  • Posts: 5246
    • View Profile
Re: Worst Melvins song
« Reply #76 on: May 25, 2014, 06:15:33 PM »
what's the worst Melvins song?
Theresa Screams, Shit Storm, All At Once. Stuff like that. They're not real songs, so shit! I can't think of one, besides some covers that they've done.

nice knowing ya Meez ...
It was a big night out on the town for the Id and the Reptile Brain ...

Sunday afternoon’s alright for fighting as well.

Offline meezer

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 14248
  • Gender: Male
  • Looking for vocalists
    • View Profile
    • Facebook page
Re: Worst Melvins song
« Reply #77 on: May 25, 2014, 06:17:39 PM »
what's the worst Melvins song?
Theresa Screams, Shit Storm, All At Once. Stuff like that. They're not real songs, so shit! I can't think of one, besides some covers that they've done.

nice knowing ya Meez ...
:lol: don't cry for me, Ike & Tina! :cry:
Edit- I'm so fucking pissed, that spell check ruined my joke! Ike & Tina! Fuck!
"Get off of our stage. If you want on this stage, get in show business." -King Buzzo
"Yeah, we don't come in the 7-11 where you work and get up on the counter." -Mark D
https://soundcloud.com/meezerpocalypse/nathalie-b20-driving-force-paploviante-cyclone-open-collab-meezerpocalypse-haboob-remix

Offline Mount Ambulance

  • watches fox red eye
  • ******
  • Posts: 5246
    • View Profile
Re: Worst Melvins song
« Reply #78 on: May 25, 2014, 06:31:25 PM »
what's the worst Melvins song?
Theresa Screams, Shit Storm, All At Once. Stuff like that. They're not real songs, so shit! I can't think of one, besides some covers that they've done.

nice knowing ya Meez ...
:lol: don't cry for me, One & Tina! :cry:

Schnab's board still a thing?
It was a big night out on the town for the Id and the Reptile Brain ...

Sunday afternoon’s alright for fighting as well.

Offline Dumpster D

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 11447
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: Worst Melvins song
« Reply #79 on: May 25, 2014, 07:39:49 PM »
This is a trick question.
Heavy Nipples

Offline Mount Ambulance

  • watches fox red eye
  • ******
  • Posts: 5246
    • View Profile
Re: Worst Melvins song
« Reply #80 on: May 25, 2014, 07:49:55 PM »
This is a trick question.

what is? worst song or Schnab's board thang?
It was a big night out on the town for the Id and the Reptile Brain ...

Sunday afternoon’s alright for fighting as well.

Offline meezer

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 14248
  • Gender: Male
  • Looking for vocalists
    • View Profile
    • Facebook page
Re: Worst Melvins song
« Reply #81 on: May 25, 2014, 07:58:59 PM »
what's the worst Melvins song?
Theresa Screams, Shit Storm, All At Once. Stuff like that. They're not real songs, so shit! I can't think of one, besides some covers that they've done.

nice knowing ya Meez ...
:lol: don't cry for me, Ike & Tina! :cry:

Schnab's board still a thing?
yes. I had to go and check, but y'all know where to find me.  :D
"Get off of our stage. If you want on this stage, get in show business." -King Buzzo
"Yeah, we don't come in the 7-11 where you work and get up on the counter." -Mark D
https://soundcloud.com/meezerpocalypse/nathalie-b20-driving-force-paploviante-cyclone-open-collab-meezerpocalypse-haboob-remix

Offline Mount Ambulance

  • watches fox red eye
  • ******
  • Posts: 5246
    • View Profile
Re: Worst Melvins song
« Reply #82 on: May 25, 2014, 08:00:44 PM »
Ike & Tina hahaha ...

yeah, we'll come visit sometime.
It was a big night out on the town for the Id and the Reptile Brain ...

Sunday afternoon’s alright for fighting as well.

Grayfro

  • Guest
Re: Worst Melvins song
« Reply #83 on: May 25, 2014, 09:13:32 PM »
Bub bye Weez Cheez Meez twas nice to know ya.

Offline meezer

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 14248
  • Gender: Male
  • Looking for vocalists
    • View Profile
    • Facebook page
Re: Worst Melvins song
« Reply #84 on: May 25, 2014, 09:22:22 PM »
Bub bye Weez Cheez Meez twas nice to know ya.
Aw! I'll miss you most of all Gray! Maybe next time around, I'll actually think of a name that has sumthin' to do with the Melvins!  :lol:
"Get off of our stage. If you want on this stage, get in show business." -King Buzzo
"Yeah, we don't come in the 7-11 where you work and get up on the counter." -Mark D
https://soundcloud.com/meezerpocalypse/nathalie-b20-driving-force-paploviante-cyclone-open-collab-meezerpocalypse-haboob-remix

Grayfro

  • Guest
Re: Worst Melvins song
« Reply #85 on: May 25, 2014, 09:33:08 PM »
You know I'm just messin' with you M...oh, and I'm drunk! :D

Offline meezer

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 14248
  • Gender: Male
  • Looking for vocalists
    • View Profile
    • Facebook page
Re: Worst Melvins song
« Reply #86 on: May 25, 2014, 09:34:52 PM »
You know I'm just messin' with you M...oh, and I'm drunk! :D
Mazeltov! Opa! Cheers!  :cheers:
"Get off of our stage. If you want on this stage, get in show business." -King Buzzo
"Yeah, we don't come in the 7-11 where you work and get up on the counter." -Mark D
https://soundcloud.com/meezerpocalypse/nathalie-b20-driving-force-paploviante-cyclone-open-collab-meezerpocalypse-haboob-remix

Grayfro

  • Guest
Re: Worst Melvins song
« Reply #87 on: May 25, 2014, 09:37:57 PM »
You know I'm just messin' with you M...oh, and I'm drunk! :D
Mazeltov! Opa! Cheers!  :cheers:

Kippis! I have had many names on this board since I joined in 2003, maybe the next will be Dale's Donk or something stupid like that.

Offline meezer

  • MITROWSKI!!!
  • *******
  • Posts: 14248
  • Gender: Male
  • Looking for vocalists
    • View Profile
    • Facebook page
Re: Worst Melvins song
« Reply #88 on: May 25, 2014, 09:40:23 PM »
You know I'm just messin' with you M...oh, and I'm drunk! :D
Mazeltov! Opa! Cheers!  :cheers:

Kippis! I have had many names on this board since I joined in 2003, maybe the next will be Dale's Donk or something stupid like that.
:lol:
"Get off of our stage. If you want on this stage, get in show business." -King Buzzo
"Yeah, we don't come in the 7-11 where you work and get up on the counter." -Mark D
https://soundcloud.com/meezerpocalypse/nathalie-b20-driving-force-paploviante-cyclone-open-collab-meezerpocalypse-haboob-remix

Offline Satchel Paige

  • melvins is gay
  • *****
  • Posts: 527
  • Gender: Male
  • texas thread killer
    • View Profile
Re: Worst Melvins song
« Reply #89 on: May 27, 2014, 01:53:19 PM »
The Melvins' worst song has always been Candy-O and Buck Owens.
fuck Ric Ocasek.
and fuck the rhythm changes in Buck O's.
the absolute heaviness of it all is just too much to bare.
the electronic voice gives me a tingle in booty hole even when i don't want it.
and the Tool ripped outro is just TOO clever.
Buck Fuck!